در انتظار گاندوهای جدید و جذاب
تأملی بر چشم‌انداز «سیمافیلم» در دوران تحولی رسانه ملی

در انتظار گاندوهای جدید و جذاب

شاید برای اولین بار این سوال برای بینندگان پیش آمده که چرا گاندو؟ در حقیقت گاندو نام یکی از گونه های کروکودیل در ایران (به خصوص جنوب شرقی) است.
کد خبر: ۱۴۲۵۳۷۲
تعداد بازدید : 5

این گونه خطرناک شکارچی کمین با قدرت بسیار زیاد می باشد. نام سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار در مرحله نخست باعث ایجاد حس کنجکاوی و در مرحله بعد دلیل نامگذاری سریال نیز برای بیننده روشن می شود.

در واقع مخاطبانی که این سریال را دنبال می کردند با تماشای سریال متوجه شدند که چرا گروه سازنده روی این نام متمرکز شدند و برایشان جالب بود که چه نام بامسمایی برای این سریال انتخاب شده است. این سریال در هنگام پخش توانست نظر بسیاری از بینندگان را جلب کند.

تاکنون دو فصل از این سریال پخش شده و مدیر سیمافیلم در آخرین نشست خبری که با اهالی مطبوعات داشت اعلام کرد که قصد دارند فصل سوم از سریال گاندو هم بسازنند. فیلمنامه این سریال بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران است و همچنین به موضوع آقازاده‌ها نیز اشاره‌هایی می‌کند. در مجموعه گاندو تمامی اسامی افراد و اشخاص حقیقی در آن عوض شده‌است. به‌طور مثال بخشی از سریال در ارتباط با جیسون رضاییان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها